Fredag igen

Så var det fredag igen :-) Skönt!!
Veckorna går så fort!
Jag hinner inte med!

Jag tränade i torsdags. Det kändes riktigt bra! Gjorde en hel lång diagonal med fina tvåor :D Vilket gav mig ett stort leende i hela ansiktet :D haha
Jobbade oxå en hel del med slutor,
förvänd på volten & sen påbörja diagonal åt vänster & sen fortsätta på volten (i vä sluta)
Kändes som jag fick till det ganska bra faktiskt!
Det blåste halv storm ute , usch, men va inte så kallt tack & lov.

Jag har skickat "brev" till Fredrik Reinfeldt! :D
Vi har suttit med mycket kuvertering & adressering denna veckan på jobbet. Det var 4 olika sändningar som skulle iväg idag.
Rätt var det var såg jag att tidningen jag klistrat en etikett på var adresserad till statsminister Fredrik Reinfeldt.
Lite kul faktiskt : D

Idag fredag red jag ut en sväng med Malin & Dajse. Vi skrittade bara runt Rickarp-Målskog
Sen kom P,L & lille Felixen hit & vi käkade tacos & hade det mysigt en stund. Han går nu Lillemannen, så duktig!

Suddig bild tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0