Full Fart från start till mål

Hade en fullt utnyttjad måndag igår.
Gick upp 5.45 & använde varenda minut fram till läggdags 23.20 kändes det som.
Det var full fart på jobbet & sen åkte jag direkt till Ica för lite inköp.
Tim tyckte att det var dags för andra omgången lussekatter.
Var hemma efter 18 & gick direkt ut & red. Jag kände mig väl lite lätt stressad & tyckte inte att jag red bra men var rätt nöjd med Chante ändå. Fick igång motorn rätt bra :-)
Fixade nattningen av hästar & katter så fort jag kunde & gick in & satte igång med degen.
Halv nio var den klar att ställa på jäsning. Då tog jag itu med matlagningen. Fick lite hjälp av Tim :-)
Det fick bli snabbmat - makaroner & kassler, själv åt jag sallad.
Efter maten fixade vi lussekatterna & ställde dom på jäsning en stund till medan jag duschade.
Strax innan 23 tog jag ut dom sista ur ugnen & somnade ganska snabbt.

En som inte har det så stressigt :D ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0