Göteborg

Det är söndagskväll. Helgen går sååå fort!
Lördagen började med lite pappersrensning, innan jag gick ut & red.
Det blev ridhuset & ett ok pass.
Ute var det regn & rusk men inte så kallt iaf.
Pulled pork med potatismos lagade jag till middag. Sen åkte Tim & jag in till stan & hämtade mat till morgondagens bortamatch + åkte till Smedjehov & hämtade Adam.
När killarna var avsläppta hemma åkte jag till Ica & handlade.
Efter det sprang jag drygt 7 km innan jag gjorde knäck plus lagade fajitakyckling.

Söndagen började tidigt. Jag skjutsade Tim & Adam till hallen vid 8.
Strax före 11 åkte B & jag mot Göteborg.
Dalen spelade mot Bäcken (där Filip Eklund spelar). Det blev tyvärr förlust för dalen efter straffar.
Vi följde med Eklunds hem sen & blev bjudna på jättegod mat + kaffe & hallon/jordgubbspaj.
Sen skulle Filip vara med på en uppvisning som konståkarna hade, så vi följde med till hallen & tittade.
Dom var 5 (hockey)killar & 5 konståkningstjejer som gjorde en show till Grease musiken! Jättemodigt att ställa upp! & duktiga var dom ! Kul.

Tim & Filip "Danny Zuko" Eklund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0