Kort inlägg

Det får bli ett snabbt inlägg.
Måndagen bjöd på plusgrader så snön började smälta bort igen.
Ridningen gick inget vidare. Pållen va lat.... Jag kanske får skylla mig själv som lät honom bil fredag & red ut både lördag & söndag, skrittade bara dessutom.
Nåja, tisdagen innebar hårdkörning. Stackars häst ;-) han var svettig efter! Fast det var ju jag med :D
Jag har ju inte klippt honom än... Inte mig heller för den delen ;D
Jag var hyfsat nöjd efter iaf.

Jag tänkte köpt en gran på hemvägen igår (tisdag) Åkte förbi Blomsterlandet & tyckte att jag såg en fin.
Jag lyfte med vissa problem ut den en bit för att kunna studera den lite runt om. Men det är lättare sagt än gjort att både hålla i granen & besiktiga den.
Sen skulle man näta den själv hade jag läst mig till.
Stoppa i granen med foten först.
Jo du. Men hur skulle jag orka lyfta upp hela granen så & få den genom röret?!
Inte för att jag är då klen, men....
Jag gick en runda till & kollade in dom lite mindre granarna men gav upp.
T el B får följa med nån dag :-)
Efter ridning & dusch tog jag tag i pepparkaksbaket.
B lagade maten så det slapp jag iaf :-)
Var klar med p-kakorna efter 22 & sjönk ner i soffan med en kopp te en stund.
Hann sen med att vattna blommorna & städa toaletterna innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0