Nattlampa

Var lite seg hela tisdagen.
En ganska händelselös dag.
Jag levererade på morgonen & sprang in på City Gross & handlade lite. Det är inte så mycket folk i affären vid 07.20

B kom hit efter sjukhusbesök & jag körde hem honom + gav honom sprutan.
Väl tillbaka på jobbet var det massor av frakter att fixa så nån lunch hanns inte med.
Fick äta den på fikat vid halv tre.
Handlade lite på vägen hem igen.
Chante & jag gick ut en sväng sen. Runt Rickarp-Målskog bara. Han va riktigt snäll pållen.
Vi hade lite lyse på vägen trots att det var mörka natten.
Det var nästan fullmåne & den lös fint på oss :-)
Jag sprang genom duschen innan jag gick upp i köket & gjorde mördegen till skåneåsar. Den ska stå kallt ett tag så jag behövde inte avsluta baket igårkväll.
Fick lite bensinstopp efter degen.
Åt lite framför tv.n & somnade en stund i soffan.
Tim kom hem från träningen vid 23.15 & då var jag nästan klar med tvätten.
= sen kväll igen...
= trött morgon dan efter igen...

Gråger satt kvar i fönstret ikväll i samma pose :D :D
En liten tomte fick åka med ett paket till Tjeckien idag, tillsammans med 2 paket till barnen S & P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0