Putsa & feja

Onsdagen gick ganska snabbt på jobbet. Börjar få lite panik att jag inte kommer hinna klart till fredag.
Men då får jag ju bara åka ner nån dag i mellandagarna eller så.
Jag red i ridhuset, inte så länge, men det kändes rätt ok.
När hästarna hade fått sitt gick jag in & bakade.... Igen :-)
Skåneåsar.
Gott!
Torsdagen kan beskrivas som stora städdagen.
Jag började på jobbet & for runt med dammsugaren, dammvippa & skurhink.
Skönt att ha det gjort!
Sen fortsatte jag hemma.
Städade & tog in granen & sen åkte B & jag & handlade. Julmat.
Städade toaletterna oxå innan jag stupade i säng för 5 minuter sen.
Nu är jag mer än trött!!

Gråger fortsätter sitt stressiga liv som stallkatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0