Hungrig!

På lunchtallriken låg det Babyspenat, körsbärstomater, gojibär & pistagenötter. Gott & inte så lite men heller inte så mättande.
Jag drack 1 liter vatten + kaffe på jobbet oxå.
Direkt när vi kom hem lagade vi " middag". Kyckling hade vi kvar sen i söndags så vi kokade lite (70g kokt var) vit fiberpasta & la 40 g isbergssallad på tallriken. Allt enligt expertisen :-)
Sen var det dags att rida. Det blev ett ganska kort men ganska svettigt pass på banan.
Anette & Casper kom & red Rubin en stund.
Sen badade vi innan vi drack lite kaffe. Anette & Casper fick cocosrutor & ballerina medan Bosse & jag drack en slät kopp..... Inte kul! Men självvalt :D
Jag längtar till imorrn.
Då ska jag äta cocosrutor & mättande mat !
Nu hoppas jag på att jag kan sova trots hungern.
Sov Gott

Hästarna fick kvällsmat iaf, blev lite avundsjuk faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0