Långt uppehåll!

Oj va längesen det var jag skrev nu :-(
Har tänkt skriva massor med gånger men inte fått tummen ur....
...& det är ju väldigt svårt att skriva om tummen sitter fast nån annanstans.. ;-)

Det är mitt i semestern. Torsdag tror jag, datum har jag ingen aning om men mitt i juli ungefär :D

Idag är Bosse, Tim & jag på väg till Marstrand , över dan bara.
Vädret har faktiskt varit bra denna semestern så vi kände att det var dags för lite omväxling mot sol-pool dagar nu. Vi har bara varit hemma hittills.
Utom vecka 26 då Bosse & jag va i Tyskland med Mats & Marie & cyklade i moseldalen.

Igår va Peter & lille Felixen hemma & badade. Det va +32 i poolen så även Felix njöt i vattnet.

Ok. Nu är jag igång med bloggen igen & ska försöka skriva nästan dagligen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0