Sista helgen på semestern

Ok, det är bara att inse att semestern lider mot sitt slut...
Om jag kort ska beskriva den så blir det med sol & värme! Skönt - äntligen!
Jag tar gärna mer av det - hela Augusti är ju kvar!

Jag red efter frukosten på lördagen. Satt en stund i värmen på banan. Chante kändes helt ok faktiskt trots mycket vila för honom denna sommaren.
Tog en kopp kaffe vid poolen & en sväng med dammsugarn innan vi åkte in till stan & åt gott på Soya.
Handlade lite på IcaMaxi innan vi åkte hem igen.
Tim var i Göteborg hela dan med Linneas familj. Dom shoppade + var på fotbollsmatch mellan Real Madrid & PSG. Kul att han fick hänga med! Vi är ju inte så fotbollsintresserade Bosse & jag...
På kvällen dukade vi upp med räkor & vitt vin - Jättegott!

Söndagen började väldigt sent. Vi sov ända till 9!
Det var jättevarmt & kvavt ute.
Jag gick & klättrade lite med Chanti.
Det kändes lagom ansträngande i värmen. :D
Efter en kopp kaffe med Ben & Jerrys glass på uteplatsen med regnet ösande ner, tog vi tag i operation rensning av förrådet i uthuset.
Flaket på Navaran blev snabbt fullt. Men vi hittade även en del användbara grejer. Bl a barnens bebisleksaker som vi tog in & diskade av till Felixen :-)

Vi gjorde i ordning ett skåp uppe i köket som leksaksskåp. Så nu står allt fint där & väntar på en leksugen liten pojke :-)

Middagen bestod av grillad kyckling & potatisgratäng , mums.
Jag hann baka kokosrutor oxå innan vi plockade lite smultron & åkte en sväng till P,L & lille F.
Vi ville ge Felix det vi köpte i Ullared.
Han blev jätteglad :D över LäraGåVagnen. Såg jättelycklig ut när han gick omkring :D
Smultron älskar han, gapar efter mer hela tiden!

Sen blev det dusch & hårtvätt & lite planering för att börja jobba imorrn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0