Tisdag 30/7

Sov skitdåligt i natt igen....
Annars var det gott att äta igen :D
Men jag var inte jättehungrig faktiskt.

Dagen på jobbet gick ganska fort. Det är fortfarande lugnt på telefoner & inte mycket frakter så jag kan jobba undan en hel del.
Ute har det regnat en hel del idag.

Tim, stackarn, har legat hemma idag med halsont & feber.
Han kom hem efter träningen igårkväll, helt slut efter att ha sprungit en mil. Han brukar ju springa den sträckan utan problem men nu va han totalt slut & frös.
Lagade Lasangette till Tim + till morgondagens lunch.

Vid 18 gick jag över till ridhuset för att rida Wilmas nya, "Mille".
Jag ska ta hand om honom vecka 33.
Det var mycket häst att rida. Pigg & stark men riktigt härlig när han kom igång.
Det blev ett svettigt pass!
Enchie fick vila, han tog det bokstavligt & låg & sov när jag kom tillbaka från stallet.


Fin kvällshimmel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0