Ullared & GT

Jag hade klockan på 07 men sov visst vidare till halv 8... Det gjorde att vi inte kom iväg t Ullared förrän 9.
Men vad gör det? Ja, det visade sig att Bosse hade köpt biljetter till Gyllene Tider som spelade på Elmiafältet 19.30.
Därför ville han åka halv nio så att bi säkert skulle hinna med allt idag.
Jag insåg snabbt att Chante skulle få ytterligare en vilodag :-)

Vi fyndade en hel del i Ullared. Började med en fika. Kaffe + donut kostade 10:-, jättebilligt! Men vi tog en macka oxå :-)
Vi köpte kläder, grejor t Felix (även födelsedagspresenter) Tim köpte lakan & kuddar till sitt rum & jag plockade ihop en del på hästavdelningen.
Vi avslutade med mat i restaurangen, både billigt & gott!
Vi var hemma vid femtiden & hann med en kopp kaffe & lite fix innan vi åkte till Elmia.

Vi var där i hyfsat god tid & ställde oss ganska nära scenen.
Tyvärr (får man säga så) var Linnea Henriksson förband.
Inte våran favorit om man säger så, varken låtmässigt eller utseendemässigt.
Herregud vad hade hon på sig? Tight kroppsstrumpa, nåt som liknade golvmoppar + en plastkjol. För att inte tala om kronan gjord av plastbitar eller nåt..... Nej, hela det bandet behöver en stylist.... Men det är väl jag som är för gammal...
Gyllene Tider var bra i alla fall :D
Kvällen var så ljummen & fin! Stod i bara en tunn kortärmad blus hela kvällen! Det var +21 när vi åkte hem vid 23-tiden!
Härlig sommar i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0