Första November

Jag åkte från jobbet redan vid lunchtid
Körde ner & lämnade lastbilen på besiktningen & där mötte Bosse mig.
Vi åkte upp till sjukhuset för lite information på Reumatologen.
Fick träffa sjukgymnast, arbetsterapeut & en sjuksköterska. Fick en del bra information & alla kändes kunniga & trevliga.
Var hemma redan vid halv 4 sen & jag gick över & red i ridhuset på en gång.
Tänkte mig ett lite kortare pass men det blev nog nästan en timme ändå...
Kändes som vi saknade lite energi igen.

T & Adam önskade mat direkt när jag kom in så duschen fick vänta.
Jag gjorde köttbullar i god sås med potatis.
Det blev ganska mycket mat så jag skickade ett sms till Malin & bjöd in henne på mat + Bonde söker fru.
Lite mitt i veckan mys.
Sen blev klockan lite för mycket innan jag kom i säng men det är ju en annan sak :D
Jag har försovit mig hela veckan... Inte vaknat förrän halv sju... Minst en halvtimme försent :-(

På torsdan bytte jag bara om till ridkläder & gick direkt ut i stallet efter jobbet.
Lastade pållen & åkte till Toveryd för Kiddet träning.
Chante saknade lite energi (som vanligt) i början men kom igång efter en stund & kändes jättefin :-)
Alltid kul!
Skolorna flöt riktigt bra & framförallt var han fin i formen! Skönt.
Seriebytena satt oxå bra.

Idag är det den 1 November. Fortfarande är det varmt ute för att vara höst + 10 är helt ok tycker jag!
Vi jobbade bara till lunch idag.
Tim kom & hämtade mig vid ett.
Vi åkte till Company först & T provade jeans. Han hade svårt att bestämma sig så det blev inget köp idag.
På Hööks köpte jag sen ett nytt Slowfeeding nät, innan vi åkte förbi Hemmakväll & köpte lite godis.
Jag hann sen ta en powernap på soffan innan ridningen :-)
Malin & jag red ut en sväng. Båda hästarna var pigga men snälla.

Tim hade sen träning så klockan blev efter 22 innan vi åt..

Min goaste pussmule :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0