Komplimanger

Klockan ringde 05.
Gick upp direkt för att inte "råka" somna om :0
Chante låg & sov när jag kom ut & verkade undra vad jag gjorde där så tidigt :-)
Men mat lockar ju alltid så han masade sig sakta upp på benen.
6.20 åkte B & jag med T:s moppebil på släpkärran bakom.
B släppte mig på jobbet & körde vidare till Eksjö för att lämna lillebilen på service.
Jag hoppade direkt i lastbilen & körde tillbaka till Bankeryd för att både leverera & hämta papper.
Körde vägen förbi hemma & hämtade Tim sen, så att han kom till skolan.

Jag red i ridhuset.
Chanti kändes lite bättre än i tisdags. Lite mer energi fanns det men fortfarande kände traven bättre än galoppen. Det brukar vara tvärtom :-)

Det var fler i ridhuset & t om lite "publik" (3 tappra + en hund)
När jag hade ridit klart & hoppat av fick Chante lite komplimanger.
Det gillar jag! :D
Har ju tyvärr fått höra många negativa saker om pållen så allt positivt är jättekul att höra!

Min fina med gloria nästan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0