Mamma-Son dag

Blev väckt halv 6 sv B:s väckarklocka.
B hade glömt stänga av den...
Han va uppe tidigt för att åka till Stockholm med kompisar & kolla på modelltåg.

Jag lyckades somna om så det blev sen frukost för hästarna (8.30)
Jag åt en lång frukost innan jag gick ut & red en sväng.
Tog en uterunda i duggregnet. Pållen va pigg men snäll idag med :-)
Sen åkte Tim & jag på stan & köpte jeansen + ett par mjukisbrallor som han provade igår. Snygga båda två!
Hämtade oxå mat till deras bortamatch imorrn på Dragon.
På Plantagen köpte vi gravdekoration & ljus & då tog vi vägen förbi skogskyrkogården på vägen hem.
Mat fixade vi tillsammans sen. Stuvade makaroner & kassler. Gott.
Det blev tacos sen på kvällen.

Jag fixade lite med blommorna, tömde de blomlådor ute som fortfarande hade blommor kvar osv.
Tvättade lite gjorde jag oxå men slappade en del :-)
Tim åkte en sväng in till stan & tog en fika med kompisar.
B var hemma lite före 21 & T strax efter.

Jag & Tim taget på Marstrand i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0