Mysrys

+6 visade termometern på bilen på torsdagsmorgonen.
Då tror man kanske att det inte är så halt på vägarna.
Men usch, vad fel det var! Det var jättehalt!

Torsdag, jämn vecka, betyder Kiddet träning.
Jag hann ta en macka innan jag gick ut & gjorde i ordning Chanti.
Gjorde det smidigt för mig & sadlade innan jag lastade.
Vad smidigt det var!
Träningen gick bra! Jättekul.
Tänk att så lite (?!?) kan göra så stor skillnad.
Jag pratar om min sits, min axlar & höfter red åt rätt håll idag! & då gick Chante åt samma håll! Härligt
Red skolor där jag behöver tänka på blicken upp & trampet ner i vä stigbygel i vä sluta.
Vi fortsatte piruettjobbet & gjorde lite seriebyten.
Efter en diagonal med fina 2.or kände jag en lätt rysning på armarna.
En mysrys :D
Fasen vad roligt det kan va att rida! & vad jag älskar min häst!!
Mina mungipor åkte upp en våning till när vi fick mer "beröm" av en annan ryttare :-)

Dom har satt upp många fina speglar i ridhuset i Toveryd & Chante hittade en snygg kompis som han gillade :D
Han tittade närgånget på honom & brummade lågt - sötis! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0