Pigg 😃

Har ni hört! Jag Àr pigg!
Det Àr inte sÄ vanligt! Jag njuter iaf.
Det Àr skönt att vakna innan klockradion gÄr igÄng ( = vaknar vid 5.30 -5.45)
Skönt att inte somna pÄ kontorsstolen eller vid lunchbordet.
Skönt att inte vara helt slut pÄ vÀg hem frÄn jobbet.
Skönt att inte mĂ„ illa av trötthet nĂ€r man tĂ€nker pĂ„ att man ska orka bĂ„de rida, duscha & laga middag innan jag fĂ„r sova đŸ˜ŽđŸ’€

Oj vad mĂ„nga ggr per dag jag Ă€r pĂ„ vĂ€g att somna inser jag nu 😧
Men som sagt, nu Àr jag pigg & njuter av det!

IgÄr, onsdag gick dagen vÀldigt fort pÄ jobbet.
Jag satte igÄng ett "lÄngkok" pÄ spisen innan jag gick ut i stallet.
Red i ridhuset. Var sjĂ€lv - skönt, det var inte ens nĂ„gra hinder dĂ€r 👍😃
Chanti kÀndes bra. Jag koncentrerade mig mest pÄ min egen sits i skolorna. Blir lite " confused" ibland, haha!

Fixade klart maten efter & diskade. duschade, tvÀttade,trÀnade lite m.m + kollade pÄ Bönderna pÄ Tv.
La mig efter 23 utan att vara helt slut.
JÀtteskönt.
MÄste komma pÄ vad det Àr som gjort mig piggare sÄ att jag kan förbli det!

PĂ„ fredag Ă„ker jag till min fina Stephie!
LĂ€ngtar!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0