Söndag

Jag sov ganska länge idag med. Skönt!
Efter frukosten började jag sy in ett par jeans till Tim.
Vi hann inte så långt innan det var dags för Tim att åka till Smedjehov.
Det var bortamatch i Göteborg idag igen.
B skjutsade ut honom & jag red.
Eller motionerade hästen lite.
Det gick inte så bra att rida nämligen.
2 hinderserier står uppställda i ridhuset.
Och på tavlan står det:

Serierna SKA stå kvar!!! /Pia

Ok.... Artigt & snällt skrivet.... Eller inte!
& hur länge ska alla hindren stå där?
& hindra all annan ridning?
Ingen volt är ridbar (är jättetrångt) & ingen diagonal går att rida.
Kvarstår fyrkanten. Yes! Runt, runt, runt
Inte kul kan jag säga.
Hindren har stått där sen i torsdags.
Behöver jag säga att jag inte är helt nöjd... Betalar ju dyrt för att kunna rida.

Efter lite fika tog vi en promenad på ca 4 km. Vädret var inte det bästa men vi slapp regn just då iaf.

B fixade maten idag. Det blev pizza.

Jag pysslade inne resten av dagen.
Lagade ridbyxor, rensade lite i garderoben, tvättade m.m

Btw. Dalen vann efter förlängning. Bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0