Stephie

Oj, en hel vecka har visst gått sen jag skrev sist.

Jag tränade för Kiddet i torsdags & det gick bra. Gjorde 4 byten i vartannat :D

På fredan kom Stephie hem! Härligt!
Chante fick vila & vi med :D
På lördagen åkte vi upp till Jfk för S hade lovat att rida Milai åt Wilma.
Jag & Chante fick oss ett pass på eftermiddagen. Kändes rätt ok :-)
Vid tre var vi bjudna till Felix på 1-årskalas.
Vi fick god mat & marängswiss & Felix var go & glad.

Söndagen började tidigt för mig. Jag var på Jfk vid halv 8 för att skriva på dressyrtävlingen.
S kom upp dit när jag var klar vid halv 11. Vi tittade på några ekipage innan vi åkte hem.
Tog en snabbsväng till Charlies & Hööks oxå.
Chante & jag fick ett träningspass till på eftermiddagen. Han va duktig pållen (tycker jag kanske är bäst att tillägga ;-)

S va ledig måndan oxå så jag tog ledigt jag med.
Jag hade bokat en tid på Atlaskotan i Gnosjö åt Stephie så vi åkte neråt vid 9.
Hennes kota satt snett så nu hoppas vi på en förbättring av hennes stackars kropp ;-)
Vi lagade kalops som S fick med sig hem & åt stek som B hade fixat. Gjorde lite pytt i panna av resterna där med så S har lite mat i veckan.

Alltid tråkigt & tomt när hon åker mot Skåne igen :-(

Veckan har gått fort med massor att göra på jobbet.

Jag & Anette var på Jfk på onsdagskvällen.
Det var Clinic med Peter Markne & Per Sandgaard.
En hoppgrupp & en dressyrgrupp var det & visst, lite bra tips fick man med sig.

Red i ridhuset idag. Kändes helt ok :-)
Nu är jag jättetrött.
Sovdags.

Lillemannen på sin present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0