Tidsbrist

Har inte hunnit skriva, förlåt, om nu nån har väntat på lite uppdatering av min högst vardagliga vardag :-)

Jag tycker inte att det händer nåt nytt alls. Det är bara det gamla vanliga som går på repeat dag efter dag :D

I alla fall.
I bilen hem efter kvällen på Spira hade vi ett litet dilemma B & jag.
Han tar sin medicin på tisdagarna & det tar ca 4-5 timmar tills han känner av dom.
Han brukar ta dom vid lunch men valde att ta dom vid halv 5 för att kunna åka överhuvudtaget.
Mot slutet av Samuelssons föredrag började B må lite konstigt.
Vi åkte direkt när det va slut, B körde för jag hade ju fått lite vin :-)
Dilemmat var
- Vem ska köra? Den som är nykter men känner sig full eller den som är full men känner sig nykter?
Haha :D
Jag var inte full men hade jag blåst hade det nog gett utslag.
Nåja, vi kom hem utan missöden.

Både På onsdagen & torsdagen roade jag mig med att vika visitkortsaskar på jobbet. 1 000 st skulle vikas & monteras.
Chante fick en omgång i ridhuset.... Inte så rolig ridning efter 2 skrittdagar & 3 vilodagar.
Men vi var hyfsat nöjda & lösgjorda mot slutet iaf ;-)

Torsdan innebar träning för Kiddet på Toveryd.
Chante var lite extra på tårna innan vi kom i väg & var ganska spänd när han stod i transporten.
Men träningen gick ganska bra faktiskt.
Gick ifrån piruettjobbet lite för han har börjat backa av för mycket där.
För att komma ifrån det red jag istället på ca 8 m volt & red framåt ordentligt & så omväxlande med lite tagen bakdel.
Red oxå långsidor i trav & växlade mellan öppna & förvänd sluta.
Nyttig övning där vi oxå kom fram till att jag är lite " låst" i höger höft.
Jag får jobba lite med det :-)

Jag åt räksallad till kvällsmat sen, B tog en räkmacka. Skönt när han har lite aptit ibland med.
Tim käkade chicken bits med ris så det var värsta restaurangen hemma :D

Knappt hälften av visitkortsaskarna klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0