Världens Starkaste Man

Allt var som vanligt på jobbet.
På em fick jag ett sms från Bosse, som vände upp & ner på min planering för kvällen....
Jag var inte på humör för det kan jag säga.
För de nya planerna kunde omöjligen inkludera pållen & ridning.
Inte bra eftersom han vilade fredag och måndag + att jag red ut både lördag & söndag.
Men nu var vi bjudna till Spira av Nordea. Jag borde va glad :-/

Det blev jag :D
Lite trevligt sällskap, god mat, vin och inte minst (haha) Magnus Samuelsson fixade humöret på nolltid :D

Jag hade en lite äldre dam bredvid mig som nöjt höll med mig om att vi hade dom bästa platserna (längst fram)så vi kunde se ordentligt.
När Magnus kom in viskar jag till henne lite besviket
-nej men ska han ha tröjan på sig :D
Hon vänder sig förskräckt mot mig & frågar ganska högt;
- Trodde du han skulle va naken eller?!
Många skratt hördes....
Haha, ja, det kunde han väl ha varit :D i alla fall på överkroppen.
Är det för mycket begärt?! :D
Skojar bara :D
Mycket muskler har han karln!!
Han hade mycket att berätta oxå, intressant & roligt!

Dags att gå & drömma lite :D
(Drack nog lite mkt vin kanske, det är ju bara tisdag. Men en trevlig sån blev det :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0