En helt vanlig vecka

Tisdag, onsdag,torsdag & fredag har varit ganska "vanliga"
Alltså bestått av jobb hästar & matlagning.
Jag blev sen hem från jobbet både tisd & onsd. Handlade lite på vägen hem.
Behövde mer mat både till oss & till hästarna :-)
Åkte till Hööks oxå, för att köpa 3 saker, kom hem med 2 (radital & reflexer)
Vilket minne jag har!
Det var ju nytt slowfeeding nät som var det viktigaste.
Mina glupska hästar har börjat ätit upp nätet oxå - inte bara hö't som är i...

Red i ridhuset båda kvällarna. Fokuserade på formen & framåtbjudning. Var rätt nöjd.
På torsdan blev det vilodag för både Chante & mig.
Jag åt lite sallad när jag kom hem & la mig lite på soffan & vips så sov jag visst..
Vaknade när Tim kom hem vid 20.30.
Vi fixade lite mat tillsammans & satt en stund till vid tv.n.

När jag sen la mig vid 23.20 var det svårt att somna.
& det förblev svårt hela natten... Har inte sovit många minuter...
Men men.
Nu har fredan oxå försvunnit. Dagarna & veckorna går så fort!

Jag red ut en sväng direkt när jag kom hem. Chante var "snäll" idag. Fick inte ett enda stolleryck :D
Vi kunde både trava & galoppera utan problem :-)
Jag hade lite jobb (menyomslag) med hem som jag satt vid tv.n & gjorde. Det hindrade mig från att somna!
Vi åt hamburgare när Tim sent omsider (efter 22) kom hem från träningen.
Nu hoppas jag att jag får sova lite inatt.
Go natt

Fredagsmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0