Frakter

En fin morgon igen.
Vilken höst det har varit!
Det låg lite dimslöjor på fälten när jag åkte till jobbet, såg lite "trolskt" ut. Vackert!
Har jobbat med frakter hela dan nästan. Vi hade broschyrer & flyers som skulle till 17 olika adresser i Norge.
Norge är ju inte med i EU vilket gör exporten dit rätt besvärlig.
Mycket papper att skriva.
Jag var precis klar till halv 5.
Skönt att det är iväg nu iaf.
Imorrn måste jag hinna med lite bokföring oxå. Ligger lite efter där.

Jag åt lite fil innan jag gick ut i stallet. Det borde jag nog inte gjort för jag tror att det var den jag fick ont i magen av när jag red.
Vi var 5 st i ridhuset ett tag varav 2 små ponnys & den ena skulle hoppa lite..
Inte jättesmidigt.
Men det kändes rätt ok den stunden jag red.
B fixade maten idag så efter duschen kunde jag sjunka ner i soffan med te & macka :-)

Det var catfight i stallfönstret ikväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0