Huvudvärk

Måndagen har bestått av huvudvärk & med det halvdåligt humör.

Min fina syster la ut en bild från Turkiet på Fb där hon är & njuter för fullt med sin Rogga.
Blev inte alls avundsjuk...
Sol & bad + all inclusive...
Där satt jag med huvudvärk & en tallrik sparrissoppa & vatten till lunch...

Nu på kvällen är det äntligen lite bättre i huvet.
Har egentligen inget att skriva om idag. Inget har hänt.
Jobbade, åkte hem & fixade mat & nu blir det nog soffan resten av kvällen.
Både Chante & jag behöver nog vila idag :-)
(Fast egentligen är jag sugen på att träna vidare!)
Men pållen vill nog pausa idag, det är jag helt säker på.

Hade mina nya byxor på mig idag.
Gillar dom :D

Ny dag imorrn.
Förhoppningsvis lite roligare :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0