Ny vecka - oväntat besök

Måndan var lika höstig som söndan.
Släppte ut dom stackars hästarna i mörker & regn.

Jobbet flöt på rätt bra. Inget speciellt strul & det är alltid skönt att slippa!

När jag kom hem stod det en okänd bil på gården.
Trodde att det var nån av B:s kompisar & hejade som hastigast in mot vardagsrummet.
Men det var ju Micke som kommit förbi igen :-)
Han hade varit på ytterligare en jobbintervju härnere.
Håller tummarna att han får nåt av jobben han söker!

Zara & jag hade bestämt att vi skulle rida ut ihop så jag var tvungen att gå ut ganska snart.
Vi hann iväg innan det blev mörkt men reflexer & varma kläder var på.
Jag hade mitt nya underställ från NewBody på & frös inte så farligt.
Vi skrittade & pratade & pratade :-)
Det var längesen vi träffades jag & Zara.
Ska försöka ses igen nån kväll framöver.

Maten blev ingen Gourmet middag som Tim uttryckte det.....
Korv & mos fick det bli.
Sallad för mig & korven i matlåda till tisdagslunchen.

Teet dracks till Ensam mamma söker :-)

Lillemannen i stallet verkar inte 100% pigg. Han äter upp maten men kastar sig inte över den precis. Jo, lusern mumsar han i sig. Det är hösilaget som verkar lite jobbigt att tugga....
Är lite orolig för honom... Han blir ju 27 snart. Tänderna är kollade var 6 månad & snart är det dags igen. Får väl se vad veterinären säger. Försöker hålla noga koll på hullet oxå men det är lättare sagt än gjort under all pälsen han har :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0