Shopping

Måndagen var ganska grå & händelselös. Stormen Simone var dagens samtalsämne.
Den skulle passera här på kvällen.
Jag hoppade över ridningen då alla uppmanades att hålla sig inne.

Nu blev det inte så farligt här alls. Skönt.

Tisdan gick fort på jobbet. Jag packade pressarfötter bl a.
På hemvägen stannade jag till på A6.
Ansiktscremen var slut, samma med mascaran. & så behövde jag ett par svarta skor ;-)
Har sett ett par som jag gillade i reklam från Din Sko.
Började på H&M.
En snabbis bara.
Hittade 2 tröjor.... Hade tur, det var 50% på båda :-)
Klev in på Din Sko, hittade dom svarta dojorna & köpte dom.
Sen in på Kicks & köpte den inte så billiga mascaran.
Apoteket fick sälja ansiktcreme & sen va jag klar att åka hemåt.
Men....när jag passerade Flash hängde den där....
En tunika eller rättare sagt en två i ett t-shirt med tröja som absolut var min stil.
Fin
Lite dyr
Jag hade ju shoppat klart
Bara prova
Gillar den :-)
Den fick till slut följa med hem den med.
Hade en leverans till en kund i Bankeryd med i bilen. Dom stänger 18.
Jag klev in genom dörren 17.58 :-)
Jag hann!

Väl hemma bytte jag om direkt & gick ut & red.
Det blev ett ridhuspass igen.
Ganska jobbigt...
Säger inget mer...

Nu är klockan halv elva & jag ska gå & laga lite mat till Tim. Han har sen träning ikväll igen. Brukar va hemma vid 23.20.
Skönt för honom att han har höstlov & kan sova länge imorrn :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0