Städ & fixardag.

Lördagen är snart slut.
Jag är trött, sov dåligt inatt tyvärr.
Gick upp halv 8 efter att ha legat vaken en lång stund.
Hästarna fick sin mat + fick gå ut.
Det var första natten med stängd stalldörr. Det betyder att kylan är här! Usch!
Det var frost på gräsmattan.
Dags att leta reda på underställ & termobyxor!
Måste köpa några varma vantar oxå.

T åkte till träningen efter frukosten. B åkte med för att slipa skridskor åt laget inför morgondagens match.
Jag red.
I ridhuset.
Vi var inte helt överens idag, pållen & jag. Vi fick kämpa båda två :D
Till slut var jag rätt nöjd iaf. Skrittade ut en sväng efter.
Bockade av en grej som stått länge på min "Måste göra" lista.
Jag bytte handtag på hagen. Dom har varit dåliga länge nu. Skönt att ha det gjort innan vintern.
Efter lite fika & en liten Power Nap lagade jag mat.
Fläskfilé med hasselbackspotatis efter önskemål från Tim.
Jag gick sen ut & fixade en grej till på Måste göra listan.
Jag slog i några nya stolpar i hagen så att lunchgrinden ska gå att använda igen & så att det går att dela av hagen OM det ska gå nån mer häst där i vinter.
Man vet ju inte riktigt vad som händer ;-)

Skönt att ha det fixat innan tjälen kommer!

Sen åkte dammsugarn fram & blommorna fick lite vatten.

Kvällen avslutades i soffan.... Igen....

Inte helt kul men B har inte varit helt pigg i veckan så det var inte läge att planera in nåt eller bjuda hem nån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0