Zzzzzz

Sitter & småskrattar lite för & åt mig själv.
Det är torsdag, alltså en dag med lite mindre mat. Lite gröt till frukost & soppa till lunch.
Brukar va lite extra trött dom här dagarna om jag sitter still, det är bättre att göra nåt plockjobb eller nåt sånt.
Men idag var det dags för lite bokföring.
Jag satte igång med en bokföringsorder med många poster på som jag fått från Revisorn. Många siffror & konton (som oxå är siffror) som måste bli rätt.

Det är inte att rekommendera att nicka till med fingrarna på tangentbordet kan jag säga!
Hahaha :D
Somna på sin post..... :D

Vad förvånad jag blev när jag tittade upp & inte alls kände igen det som stod på skärmen!
Jag hade knappat in en massa felaktigheter & avslutat den verifikationen & börjat på en ny... Medan jag tog en Power Nap. :D
Det var inte så lätt att reda ut siffrorna sen. Men nu tror jag att det är rätt & jag är både piggare & gladare :D

Ibland behövs det inte så mycket för att förbättra humöret!
T ex en sovstund & felaktiga siffror... Det brukar inte va så roligt i vanliga fall men idag var det det :D

(Det ska inte vara en massa överstrykningslinjer på en "normal" verifikation) (alltså såna som är registrerade i vaket tillstånd :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0