Alltid lika skönt!

I morse dök en nyvaken liten kille upp igen ❤ Go & Glad

Klockan 9.30 var det dags för det årliga tandläkarbesöket.
Jag hade en period i mitt liv när jag bet sönder tänder på löpande band & det var alltid nåt att fixa & laga.
Men nu, sen några år tillbaka har det varit lugnt! Jätteskönt!
Det känns alltid lika bra när tandläkaren säger att allt ser bra ut.
Man går därifrån med lätta steg, trots den något tunga räkningen som ligger i väskan.... 954:-...... För en undersökning med röntgen..... Ja ja.
Jag är som sagt glad att allt va ok!

Vädret var jättefint utom en skur som kom på eftermiddan.

Jag lekte lite med Felix när jag kom hem innan jag gick ut i stallet.
Jag red i ridhuset, red igenom programmet jag ska tävla på lördag, fast på för kort bana. Tränar på 40 bana men tävlar på 60. Det har funkat förut så det får gå denna gången med :-)
Var ganska nöjd med Chante.
Ska sätta på kandaret nästa gång så han har gått lite med det innan oxå :D

När jag kom ur duschen hade klockan hunnit bli nästan 21.
Jag har inga sysselsättningsproblem i alla fall.
Tog te & macka & tittade på Svenska Hollywoodfruarna innan jag somnade i soffan.
Herregud säger jag bara. En är galen, en är snäll men väldigt blond om man säger så & sen dom andra två.... Ja vad ska man säga?! :D
Jag skrattar bakom skämskudden :D

Felixen äter frukost :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0