Ångrar mig

Jag skulle åkt ner till Skåne i söndags, för att titta på Stephie när hon tävlade.

Sist när jag åkte ner över dan till Flyinge för att titta så hann vi knappt träffas 5 minuter ens... Inte så kul.
Då kom dom till tävlingsplatsen & hon hoppade upp på första hästen, red & tävlade den & bytte till nästa & gjorde samma sak. Sen lastade dom & åkte... Hästägaren hade väldigt bråttom, jag fick knappt hämta en påse i bilen & lämna t S.

Nu började jag fundera om det skulle bli likadant igen. Det är tråkigt att köra 55-60 mil & knappt få krama om dottern...
Vi pratade & diskuterade & kom fram till att det är bättre att jag åker ner en "vanlig dag" istället.

Men oj vad jag ångrade mig när resultaten dök upp på equipe online!
Anna red först & tog ledningen med 94%!! (Det var 4-åringarnas kval till Breeders ) gissa om det var en nervös väntan på Stephies resultat sen.
Jag var med till Smedjehov för att titta på Tims match men måste erkänna att min uppmärksamhet var lika mycket på mobilen som på matchen.

När resultatet kom, fina 87% & en andraplacering! trillade ett par glädjetårar nerför kinderna! Jag är så glad för hennes skull!
Efter allt slit är hon verkligen värd lite framgång! Heja Stephie & fina Hektor!

Jag kan lova att jag inte kommer att fundera 2 ggr på OM jag ska åka till Flyinge & titta på Breeders finalerna! Jag ska dit! Utan tvekan!

Dalen vann matchen så där gick det oxå bra!
Red gjorde jag på morgonen. I ridhuset. Kändes väl helt ok men svettigt :-)

Gjorde potatisgratäng & köpte en grillad kyckling till middag.
Städade lite sen på kvällen.

Hektor redo för avfärd + det fina "protokollet" (bilder från Stephie) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0