Härlig höstsöndag

Vaknade före 7 igen.
Kan tydligen inte sova längre på morgonen.
Gick upp & fodrade hästarna vid halv 8.
Dom fick va kvar inne för jag & Anette skulle träffas & rida ut vid 9.30
Vi gick över på "andra sidan" (195.an)
& skrittade en lång runda i skogen.
Berry är inte helt pigg, han går på cortison pga hosta.
Chante var jätteduktig idag. Den stora flocken med kor som vi passerar på väg till skogen var busiga idag. Dom sprang & hoppade. Chanti tittade på dom med skräck i blicken, men gick förbi ändå. Sen höll bonden på att flytta stora ensilagebalar med traktorn & även där vågade han sig förbi :-)

Tim hade match vid 2. Men Bosse bad mig stanna hemma för han tycker att det brukar gå dåligt när jag är med!...?
Ok jag stannade hemma idag....& hur gick det då? Förlust ändå. Alltså inte mitt fel!
Jag hann städa & tvätta lakan & handla & göra flygande Jacob + ta en 7 km lång promenad tillsammans med Estrellita.
Skönt!
Vädret har varit riktigt bra! Varmt & skönt i solen. Sommaren & september har verkligen varit kanon vädermässigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0