Kiddet träning

Idag var det träning efter jobbet.
Det är längesen jag lastade Chanti nu & åkte & tränade, tyvärr.
Men nu är det igång i alla fall.
Han var lika lättlastad som vanligt, tack & lov, annars hade vi blivit sena.
B var på styrelsemöte & T hade träning.

Chante var lite spänd, det var många läskiga dörrar bl a idag.... Han blir lite seg & lite långsam i sina bakben då.
Men vi var nöjda efteråt (Chante var nog mest trött :-) )
Kiddet tyckte att mycket hade förbättrats sen vi sågs sist :D Alltid kul att höra.
S har ju hjälpt mig några ggr under sommaren så lite "hjälp" har jag haft :-)

3.orna på långa diagonalen funkar jättebra. Piruetterna åt vänster är helt ok medan dom åt höger har blivit bättre men behöver jobbas mer på :-)

En tjej som skulle träna efter mig visste vem vi var & sa;
-Jag måste bara säga att din häst är så himla fin!
Det värmde kan jag säga!

Jag har fått höra väldigt mycket tvärtom under åren, tyvärr......

Chanti är min fina pålle & jag vill absolut inte byta honom mot nån annan häst!
Fast egentligen är han ju inte min...
S äger honom... Men hon är så snäll så jag "fick" honom :D

Det regnade när jag lastade ur uppe på Toveryd & när jag åkte hem var det mörkt, usch hösten är verkligen på väg nu! Jag borde inte klaga. Hittills har det ju varit kanonväder.

Fåglarna flyttar till varmare breddgrader nu iaf! Det gör dom rätt i :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0