Miss i inlägget igen

Ser att det fattas rader på förra inlägget oxå.
Det strular visst hela tiden nu.
Det står att jag har tappat ett par....
Ett par vadå...,?
Strumpor....?
Tänder.....?
Örhängen....?
Nej , kilon skulle det stå. Med 5:2 ätandet ( eller inte ätandet :-)
Men det är inte det jag strävar mest efter. Det var att forskning visar att blodvärdena blir klart bättre, man sover bättre & kan minska risken för vissa sjukdomar. Det känns viktigt!
Sover bättre gör jag absolut! Skööönt!

Torsdagen bestod mest av "plockjobb" på Vetter-tryck. Skönt ibland att göra nåt annat än kontorsatbetet.
Jag åkte & handlade efter jobbet & sen åkte vi direkt till P, L & F.
Jag fixade lite mat där, pytt i panna medan Bosse barnvaktade & P & L packade inför en 2-veckors Greklandsresa.
Tim tränade & vi kom hem ungefär samtidigt alla tre vid kvart i tio.
Efter lite te & tv var det hög tid att sova :-)

Lille Sötisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0