Sista september

Måndag den 30 september.
& ute kör bönderna för fullt på fälten & tar in ensilage! Så sent på året!
Men vädret har ju verkligen varit bra i år!
Många träd är gröna fortfarande.
Jobbet flöt på ganska bra. Vips va klockan halv 5. Dags att åka hem. Jag handlade lite bröd på Netto innan jag åkte hem.

Den här veckan får det bli lite lättare jobb för Chante.
Joggade honom en stund i ridhuset idag.
Vila får han göra på torsdag när vi ska till Flyinge & titta på Stephie!
Får se om jag hinner rida på fredag för jag bjöd hem Camilla, Peter & Wilma då.
Jag känner att det är dags att umgås lite oxå. Inte bara jobba & rida :D

Jag var inne från stallet vid halv 8 & satte in kycklingfiléer i ugnen innan jag duschade. Kokade pasta sen & var klar lagom till Ensam mamma söker.

Grönt & fint ute fortfarande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0