Trädet

I måndags morse skulle vår lind sågas ner.
Ett fint träd egentligen men det skräpar ner hela uteplatsen och poolen nåt hemskt!
Nu var det bestämt iaf (jag har varit motståndare men ändrat mig efter denna sommaren)
Dom skulle få köra in på grannens tomt & ta det därifrån för det blev smidigast. Egentligen var det enda alternativet. Ingen lastbil kommer förbi vårt hus & in på baksidan.
Grannen var vidtalad & allt var frid & fröjd.
Trodde vi...
Nu visade det sig att grannen kom på att det låg ett rör strax under markytan, där lastbilen skulle köra, som kanske kunde gå sönder....
Ja ni förstår, trädet står kvar & så lär det förbli :-(
Inte kul......

Jag var på Granngården & köpte lite hästmat innan jag åkte hem. Sen åt vi lite räksallad innan jag gick ut i stallet.
Jag kände mig inte piggast i världen så jag gick bara ut & klättrade lite med Chante.
Det blev soffan & tv sen en stund innan jag somnade som en stock :0
Jag tror inte att jag har varit vaken en enda gång inatt! När hände det sist?!!
Skönt är det iaf!
Sömnen har definitivt blivit bättre sen jag började med 5:2. & det var ju en av anledningarna till att jag började!
Så det stämde som dom "lovade"

Det som jag trodde var sista bilden på våran Lind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0