Äntligen fredag

Det är fredag, äntligen. 
Eller...
Jag har ju inte "behövt" känna så på hela sommaren. Men nästa fredag är det dags för den känslan igen. 
Det är ju svårt att hålla ordning på vilken dag det är när man går hemma. 
Men på måndag är det dags för jobb igen...
I morse började jag med att skura golven på nerevåningen. 
Sen fortsatte jag i stallet. 
T slutade redan vid lunchtid idag. Han ringde & ville gärna ha lite sällskap på stan/A6 så jag åkte in. 
Jag köpte lite Body Butter på Body Shop, en T-shirt på HM & 2 par stödstrumpor på Apoteket. 
T hittade inga jeans tyvärr. 
En blueberryslimmer satt fint efter shoppingen :-)
B fixade mat, makaroner & falukorv 
VM Dressyren med Kur visades på eftermiddan, jag försökte titta men råkade visst somna ett par ggr.  :-(

Nu är det fredagskväll i soffan vid TV:n med grillad kyckling & öl. 
Skål på er & Trevlig Helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0