Filippinskt besök.

Söndagen blev en jättelugn dag.
Jag gjorde nästan ingenting mer än mina "fotövningar".
Jag tränade i poolen på kvällen & både gick & simmade. Härligt att kunna motionera lite!
Kände av foten lite efter det så jag får nog akta mig för att träna för mycket oxå.
Lagom är bäst ;-)
Den behöver fortfarande mycket högläge pga att den svullnar en massa.


Måndagen var oxå ganska lugn.
Direkt efter frukosten bakade jag godiskakor till eftermiddagens fikagäster.
Estrellita & 3 av hennes syskon + 2 syskonbarn kom ner vid halv 5.
Dom tyckte att det var spännande att gå husesyn hos oss & tog kort överallt :-)
Det är spännande att möta folk från andra delar av jordklotet & höra hur dom ser på Sverige osv.
Deras första kommentarer var
-Var är alla människor?
( Filippinerna är extremt tätbefolkat)
-Vad rent det är!

Jag frågade vad dom skulle köpa med sig hem.
Svaret blev disktrasor (wettex) & diskborstar !!!! Det har dom inte på Filippinerna!
Sen hade dom köpt en hel del presenter i Ullared.
Vi fikade & pratade flera timmar. Gick över till öl & cider efter en stund ;-)

Det blev för sent för poolträning för min del. Men jag gick faktiskt flera steg helt utan kryckor :0. :D

T började sin hockeyträning på kvällen. Med ett fyspass, tror dom går på is på torsdag.
B gjorde varma mackor åt oss sen innan det var läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0