Födelsedagsförberedelser

Dagens mission blev att städa 2 lådor i köket.
Det har varit totalkaos i båda.
Men nu är dom rena & fina.

Sen var det dags att åka på stan & A6.
Vår fina Stephie ❤ fyller ju år imorrn.
B & jag ska åka ner till henne, så vi behövde handla lite diverse.
Längtar såååå efter henne ❤
& mina pållar❤

Tim lyckades få en klipptid & jag haltade runt en stund men satte mig sen & väntade. Det är inte skönt att gå för långa stunder. Det blir en brännande känsla i fotleden.
Klockan hann bli mycket så vi blev hungriga & åt på Soya.
T & jag älskar ju den mongoliska (är det va??!) buffén. B äter annat.
När vi kom hem la jag mig på soffan med foten i högläge... & vips så sov jag visst nån timme ;-)

Tim hade träning på kvällen (som vanligt) Jag gjorde en hemgjord pizza tills dom kom hem han & Adam.

Dax att sova så jag orkar gå upp tidigt imorrn så vi kommer iväg. Längtar ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0