Framsteg

Idag har jag gjort framsteg.
Jag kan gå utan kryckorna!
Det är stappligt & går långsamt men jag kan :D
På förmiddagen hängde jag tvätt.
Sen när B & T åkte iväg för att göra lite ärenden tog jag på mig bikinin & gick ut i poolen.
Tack & lov för taket.
Det har regnat mer eller mindre hela dan.
Jag simmade 20 minuter & det kändes ganska bra. Jag känner ju av foten men det funkar & det är skönt.
Jag gjorde fläskkotletter med sås & färskpotatis till lunch/middag.
Eftermiddagskaffet fick vi inne hos grannarna, Sam & Malin.
Blåbärspaj & vaniljsås var inte heller fel :-)
Dom kämpar med att lägga nytt golv i köket & hallen. Snart klart & det blir jättebra!
Deras katt Norpan är väldigt nöjd nu när dom är hemma igen! (Se bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0