Lat

Två händelselösa dagar har passerat.
Igår (måndag) skottade jag färdigt Chantes box. Nu återstår "bara" att skura väggarna...
+ Rubins box & resten av stallet förstås.
Vi gick in till Sam & Malin & drack 11-kaffe.
Dom har gjort klart sitt kök nu. Det blev verkligen jättefint!

Tisdagen har varit en lat dag.
Vi var ner till Ica, Apoteket & vårdcentralen en sväng.
Jag kollade min tid hos sjukgymnasten, det stod torsd 20/8 på lappen men det stämmer inte. Den 20/8 är en onsdag.
Men det var torsdag den 21/8 jag ska dit.
På Apoteket köpte jag ett "vriststöd".
Hoppas det blir bra. Behöver både nåt stöd + nåt som hindrar foten att svullna för mycket.
Handlade lite mat & åkte hem & lagade lasange.
Efter lite vila på maten gick jag ut i kylan & simmade. Tack & lov för pooltaket som fortfarande håller vattnet varmt.
+30 idag med. Skönt :-)
Jag simmade 25 min. Lite mer aktivt än innan. Lite snabbare.
Får väl se om jag får träningsvärk imorrn igen.
Jag har bara använt krycka en gång idag, precis när jag gick upp i morse.
Det gör ondast då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0