Mor-sin dag

B stack iväg tidigt med Kjell på en MC-sväng. 
När Tim vaknat gjorde vi oss i ordning & åkte till A6  & stan. 
Igen. 
Denna gången hittade T både ett par jeans & ett par chinos :-)
Han har inte jättelätt att bestämma sig den pojken :D
Jag provade lite skor oxå men det är svårt. Jag måste ha några  sköna bra skor nu när jag ska börja jobba. 
Det är inte läge för mina klackskor än ;-)
Jag får leta vidare. 
Vi gjorde våfflor till lunch, vi var sugna på det båda två. 
Jag tittade en del på Fälttävlans VM på em. Sen gick jag ut i garaget (!) & körde 5km på Cross Trainern. 
Gjorde det på 20 min. Är ganska nöjd med tanke på att jag knappt gjort nåt på  2,5 månad. 
Simmat bara. 
B& jag åt grillade revben & sallad på kvällen. 
T hade 13 killar här på förfest. Kul att dom vill va här tycker jag!
Trots att dom satt på uteplatsen frös dom inte ihjäl ;-)
Jag har lovat att hämta dom vid bussen inatt om det regnar. Annars ville dom gå hem. 
Dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0