Mysteriet löst

Det var spännande att se hur inspelningen av Antikrundan går till.
Vi kom ganska tidigt (9.40) så vi hamnade hyfsat långt fram i kön som senare blev enormt lång :0 Solen sken som tur var! Det har ju regnat i evigheter!
Inspelningen började 12.00.
Medan vi stod i kön kom tv-teamet förbi & tittade i Bosses låda, sa några ord & skrattade :D
Vi får väl se om det kommer med i programmet.
När vi kom in blev vi skickade till bordet för "allmänna" grejer.
Det var uppdelat i t ex Böcker, leksaker, konst, möbler osv.
Men när vi till slut var framme vid "experterna" vid det allmänna bordet blev vi skickade till nästa kö vid "leksaker & teknik" bordet.
Väl framme talade "experten" om att det var en "strömbehandlingsapparat" för hemmabruk. Den är från 1930-talet & det såldes tydligen en hel del tills folk insåg att det var lite kvacksalveri, den funkade inte så bra ;-)
Värdet var inte så högt, bara ca 1 200:-

Det var kul ändå att se hur det går till!
Nästa gång har vi lite mer grejer att visa upp :-)

B åkte & hämtade pizza till middag.
Regnet dök upp igen på eftermiddan.
Jag satte igång med rensning av frysen & skafferiet.
Det tog sin tid...
Jag fick gå & lägga mig med benet högt en stund emellanåt.
Men nu finns det plats i båda skåpen, skönt för det har varit överfullt!
Rent & fint är det oxå :-)
Soptunnan blev proppfull. Jag fick t om ringa grannen & tigga lite plats i deras tunna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0