Operation stallsanering påbörjad

Helgen är över.
Lördan innebar 50-års öppethus hos Claes H.
Vi åkte dit vid 15.30 då var vädret fortfarande ok.
Jag tog min Michael Kors klänning & mina snygga högklackade skor till... Nej just det :0 Det gick ju inte....
Jag tog en Blommig Foppa- toffel på vänstern & en platt sandal på högern.
Snyggt??
Nej, inte alls!!!!!
Sammanlagt kom det ca 80 pers!
Sammanfattar partyt med, god mat, dryck & tårta + mycket folk & prat.
Tim & Adam var snälla & kom & hämtade oss & bilen sen vid 23-tiden.
Foten var inte jätterolig sen. För mycket gå, stå & sitta utan högläge är inte bra.

Söndan började med sol. Det är längesen jag solade så det var dagens plan.
Men den fick jag ändra snabbt. Det var inte alls så varmt & ganska snabbt kom molnen.
Jag fixade i ordning Tims rum istället. Han hade 3 hockeykompisar som sov över inatt.
Jag bäddade i ordning & tvättade lakan & städade badrummet.
Sen gick jag ut i stallet & satte igång projekt rengöring av boxar. Jag körde ut 3 skottkärror ur Chantes box - det var jättejobbigt. Foten vill inte vara med idag.
Jag får väl ta lite varje dag så kanske jag blir klar innan hästarna kommer hem igen :-)

B åkte ut till Smedjehov & tittade på J20 (Tims) internmatch.
Jag åkte till Labbarp en sväng & pratade med Anette & fick känna lite hästlukt :D
Kvällen var lugn med tacos & tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0