Punkterad ballong

Idag skulle affären göras upp... Vårt "livsverk" skulle säljas.
Men köparen ballade ur :0
Bara några timmar innan sista mötet på banken....
Igår var allt ok & klart enligt båda parter... Men så mycket var det handslaget & ordet värt... :-(

Luften gick ur oss båda totalt.
Men men. Det är bara att försöka börja om & tänka i nya banor...

Jag städade lite extra i sovrummet på förmiddagen. Rensade ur mitt nattduksbord. En hel papperskasse med böcker & ljudböcker står färdig för avfärd till nån second hand eller var jag nu ska göra av den.
B & jag åt köttsoppa till lunch idag. Ingen av oss var speciellt hungriga.
Jag åkte & handlade mat själv på em.
Postade ett brev till försäkringsbolaget oxå.
När jag kom hem var Lisa & Felix i poolen. Felix har blivit en riktig liten fisk :-)
Efter lite fika satte jag igång med maten.
Gjorde potatismos & falukorv i ugn.
Peter kom efter jobbet & åt med oss.
Felix gillade maten & åt massor. Det han gillar mest just nu är tomater :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0