Sanering...

Operation städsanering har startat.
Igår ( onsdag) dammade jag & dammsög nere.
Jag får gå & lägga mig med foten högt med jämna mellanrum.
Jobbigt är det men jag har ju längtat efter ett rent hus igen :-)
Får ta det i omgångar bara. Jag börjar med bara dammvippan & dammsugarn & hår över hela huset.
Sen ska jag ta rum för rum grundligare.

Nytt "framsteg" för dagen var att jag kunde stå upp & duscha :-)
Jag behöver inte pallen längre!

Vi var bjudna till Kjell & Irene på kvällen. Vi fick jättegod mat, grillad kyckling bl a
& hade mysigt ända fram till midnatt.
T hade 7 kompisar hemma på grillkväll vid poolen så det passade ju bra att vi var bortbjudna.

I morse (torsdag) började jag med ett besök hos sjukgymnasten.
Hon var positiv & tyckte att det hade gått riktigt bra med träningen.
B & Kjell åkte en sväng på mc.
T åkte till jobbet några timmar.
Jag fortsatte med städningen. Övervåningen idag.
Gick sen ut i stallet & sopade foderrummet & stallgången. Där har det verkligen sett ut som F-n!! Det har varit väldigt jobbigt att bara titta in där sen olyckan.
Usch vad jag saknar mina hästar!!

Det blev 25 minuters simning efter det.
Chicken bits & ris blev dagens lunch/middag.
Jag fick det roliga uppdraget att laga T:s hockeyhandske... Inte lätt. Dom handskarna är allt annat än samarbetsvilliga :0
T somnade i soffan efter maten & höll på att missa sin träning.
B kom hem när T åkte.
Nu ligger han här på soffan & snarkar.
& jag sitter här & är galet uttråkad & rastlös...
Måste göra nåt!
Men vad...?! :-(

Vet inte om ni ser vad det står i dammet?! "Va skitigt" skrev jag...
Undrar om guben läste det innan jag städade bort det. Han har inte kommenterat det iaf... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0