Sjuk gymnastik

I natt sov jag dåligt igen (andra natten i rad) Jag vaknar vid tre halv fyra & somnar inte om förrän efter sex på morgonen. Inte helt bra.
Det funkar ju nu när jag är sjukskriven..
När man kan sova länge på morgonen eller vila lite mitt på dan.

Men i morse gick klockradion igång 07.
Jag hade tid hos sjukgymnasten kl 9.
Hon tycker att det har gått framåt.
Jag tycker att den är jättestel & lite ond särskilt på insidan.
Men jag klarade mitt test; att stå på ett ben (vänster :0 ) i en minut :D
Tränade & tänjde en hel del & fick prova & låna hem en bslansplatta.
Det visade sig dock sen att det var sjuk gymnastik idag :-(
Alltså gymnastik som man blir "sjuk" av..
Jag har haft ont hela dagen... Inte bra.
Är ju inte så sugen på att träna vidare då. Men vill ju inte förbli stel & halt heller.
Moment 22.
Får se hur jag gör ;-)
Givetvis måste jag träna ändå.
Jag åkte till tryckeriet en sväng efter.
B fixade maten idag efter att han varit på ett möte.
Hans paradrätt blev det :-) Potatisbullar med bacon. Gott!
Tydligen hade han lagt sömnmedel i maten för jag somnade som en stock.
Skönt.
Jag vaknade av telefonen. S ringde & det var bra för det var verkligen dags att vakna!
Inte mycket mer blev gjort denna dan.
Vi var ute & fixade lite med blommorna & plockade lite nedblåsta pinnar & grenar från gräsmattan på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0