Stephanie 900814

För 24 år sen föddes mitt första barn.
En dotter❤
Den finaste flickan av alla valde mig som Mamma!
Vilken tur jag har haft!
Jag har älskat dig från första stund & gör det fortfarande varje sekund av mitt liv.

Vi åkte hemifrån vid 9, en halvtimme senare än planerat.
Planen var att köra via Växjö & lämna tillbaka mc-jeansen som B fick i födelsedagspresent & sen hinna till S till kl 12.
Vi anlände till Killegården 12.01 :D

S red Ammi först & sen tränade hon Chante för Mollis.
Jättefina är dom!
Jag hann pussa lite på Chanti & Rubin innan vi gick in så S fick duscha.
Vi fixade tårtan & sen åkte vi ner på stan & åt.
S & jag tog laxplanka, B åt en köttbit.

Tårtan åt vi ihop med familjen Svanberg samt Eva & Frank.
Klockan blev efter åtta innan vi körde hemåt.
Alltid tråkigt att åka & lämna S därnere men hon gör ju det hon vill helst här livet = rider fina hästar hela dagarna!
Tack för en fin dag Stephie ❤
Längtar efter dig❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0