Yes x 2

Idag vaknade vi till solsken :-)
Härligt!
Det har ju regnat massor hela Augusti så solen är efterlängtad!
Jag började morgonen med att skura i stallet.
Chantes box är klar så nu tog jag itu med Rubins.
Den är väldigt smidig i och med att han inte når mer än ca 1 meter upp på väggarna.
Tog dörren till foderkammaren oxå.
Jag funderade sen på att simma, men efter att ha kollat vattentemperaturen var jag inte så sugen längre. +25 är för kallt ;-)
Men jag var sugen på att motionera lite.
Vad gör jag då?
Jag provade (återigen) om jag kunde få på mig gympadojorna och Yes! Idag gick det! Foten gick att få i & det gjorde inte alltför ont :D
Cykeln är inte använd på länge...
Jag tänkte att jag provar ....
& dagens andra Yes! Jag kunde cykla!
Det blev 9 km i jätteskönt väder :D
Sååå skönt att kunna "träna" lite kondition igen!
Cyklade förbi Ica oxå & handlade lite.
Efter duschen var det dags för matlagning.
Kassler med broccoli i ugnen med ris blev det idag.
På kvällen gick vi ut i stallet både B & jag. B tog fram målarfärgen & bättrade på väggarna inne i boxarna.
Jag tog ut högtryckstvätten & "tvättade" 3 täcken.
Förhoppningsvis torkar dom i solen de närmaste dagarna.

Fler bilder på lilla Grå ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0