Friends

Jag har tillbringat helgen i Stockholm. 
Väckarklockan ringde 04.00 i fredags. 
Jag släppte ut dom trötta förvånade hästarna & fixade i ordning stallet och mig själv & stod sen redo när Anette kom 05 & hämtade mig. 

Gps:en funkade perfekt & vi kom rakt på Friends Arena där vi skulle titta på Sweden International Horse Show. 
Vi tittade på Dressyr hela förmiddagen. 
Anna var med på 5-åriga Revolution & kom 2:a! 
Efter dressyren var det en clinic. 
Mässan var lika proppfull & trång sim vanligt :-)
Anette körde hem igen på eftermiddan. Stephie & jag checkade in på Quality Hotel Friends. 
Vi fick ett fint rum på våning 16. 


Hotellet är 94 meter högt, 25 våningar. 
På kvällen åkte vi till hotellet där Team Svanberg bodde & åt middag med dom. 
Klockan blev mycket innan vi kom isäng. 
Stackars Stephie hade klockan på ringning 06.15 på lördagen. 
När hon hade morgonfodrat osv åt vi en jättefrukost :-)
Gott!
Det fanns allt :D

Hela lördagen var jag bjuden av Nordea i deras loge. Camilla var Nordeas representant från Jönköping. Wilma var oxå med :-)
Stephie satt med oss  på förmiddagsföreställningen. Sen packade dom ihop och åkte mot Skåne. 
Jobbig resa, 8 timmar :0
Jag blev bjuden på både lunch & middag i logen. Lyxigt :-)
Det höll på ända till 23 & jag var riktigt trött när jag kom i säng. 

På söndan gick vi upp vid 08 & åt stor god frukost innan vi styrde bilen mot Jönköping. 
Jag åkte med Camilla & Wilma hem :-)
Eller åkte... Jag körde :-) 
Camilla ville inte köra mer, dom hade svårt att hitta på vägen upp :-/
Jag var hemma vid två & strax efter dök P, L & Felix upp med en fotografkompis. Det var dags att ta årets julkort på Felix. 
Rubin fixades till & fick en tomteluva på
huvudet. 
Alla vet ju hur lätt det är att fota barn & djur......  Not! :0
Men det blev nog ett bra kort till slut :-)
Sen åt vi pizza allihop & slappade i soffan. 


Tim & Felixelina (båda med tofs ;-)  )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0