Händelselöst

Idag har jag inte gjort nåt särskilt. 
Vaknade & gick ut i stallet. 
Matade hästarna som fick äta medan jag mockade. 
Sen red jag. I ridhuset. Var ganska nöjd till slut. 
Jag roar mig oxå med att försöka mig på lite frihetsdressyr :D
Chante är inte helt med på noterna :-) Han har inte fattat grejen än ...
Tror att jag behöver muta honom lite mer ;-)  Han älskar att bli mutad :D
Efter en dusch åt jag sen frukost. 
Lite gröt idag. 
Sen har jag jobbat mer eller mindre hela eftermiddan/kvällen. 
Solen sken in genom fönstret så jag tog en liten paus & gick en PW på 4,2 km. Skönt! Dock hade solen gömt sig bakom lite moln. 
Vi skruvade oxå bort krubban i Ammis box & skruvade upp en brandsläckare på väggen i stallet. 

En liten stubbe har tagit på sig en ljusgrön & fin mossmössa inför vintern
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0