Liten Tomte

Klockan är snart halv ett & jag måste verkligen sova! 
Jag ska upp 06 imorrn (idag :0 )för jag ska vara hos sjukgymnasten 08.10. 
Det får bli några korta rader bara. 
Jag red ut en sväng idag, klättrade lite bara. 
Sen skjutsade jag B till Rehab & åkte själv till Eko under tiden & köpte spån & Slobber Mash (hästarnas älsklingsmat)
På eftermiddagen gick jag ut i stallet & skurade en boxdörr & spånade upp Ammis box. 

Nu är hon välkommen hem :D
Längtar till lördag när vi ska hämta S & Ammi!
Middagen idag blev potatismos & frukostkorv. 
Sen packade vi fikakorgen & åkte till Kortebo Gård för att vara med på Felix (dagis) luciafirande. 
Så söööt var han (& är förstås)

När det var slut & vi hade fikat färdigt åkte vi direkt till Smedjehov & tittade på Tims hockeymatch. 
Det blev vinst med 6-2! :D
Av någon konstig anledning satte vi igång & jobba sen när vi kom hem fast klockan var mycket (efter 22)
Så nu kommer jag vara trött när klockan ringer ;-)
Men jag klagar inte. 
Jag har det bra just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0